Syltkakor utan sylt?

Fy farao vad jag kommer ogilla denna veckan käns det som! Har stress mycket att göra och så grymt ont i hela kroppen just nu. Känner att allt jag vill ha är 24h massage och vakna upp lagomt till nyår då allt är överstökat.

Jobbade idag efter skolan som vanligt, var inte så mycket att göra. Barnvakta en av arbetskamraternas unge om man kan säga så? Kommer inte på vad det heter för jag har mindblock i huvudet. Iaf så åt han syltkakor utan sylt, hur kan man inte gilla sylten i syltkakor?! Jag brukar jämt äta runt kakan för att äta upp sylten sist men denna unge skulle inte ens ha sin sylt. Skumgum men det resulterade till att jag fick mera sylt så ska inte klaga.

Måste hoppa in i duschen och tvätta av mig all mat os som luktar vidrigt. Sjukt drygt att det ska lukta på kläderna med, bara därför måste jag i stortsett byta kläder dagligen och alla som känner mig vet att det tar ungefär 1h innan jag har bestämt vad jag ska ha på mig.

Som exempel under sommarlovet byte jag först till vanliga kläder efter att jag hade vaknat( byt nr1),
kort därefter skulle jag spela basket (byt nr2)
sen hem och duscha (byt nr3)
efter det så skulle jag ut på stan och mina kläder passade inte så (byt nr 4).
Klart jag jobbar under sommaren med så (byt nr5) till jobbkläder,
alla vet att man måste byta efter jobbkläderna (byt nr6)
av någon otroligt dum anledning skulle jag spela basket efter jobbet så (byt nr7)
efter basketen var det hem och duscha och (byt nr8)

Det var en helt vanlig dag för mig under sommarlovet, ni kan ju gissa hur mycket kläder jag hade på golvet och om det var liiiiite jobbigt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: