STATUS!

Snabbinlägg från lärarens (Underbara, snälla, söta, gulliga Jennies) dator!
Min dator är instängd på judon och jag har ingen nyckel dit så ska vara i skolan X antal timmar och vänta. och vänta. och vänta!

Idag blir det judoövernattning med 40småbarn, ska iväg och handla en massa gott inför lägret senare. Imorgon när jag vaknar ska jag iväg till fjärran och motionssimma om jag fortfarande är levande dvs. På den lyckliga söndagen ska jag till jobbet för att jobba den sista söndagen för detta år! Ska jobba sön-tis sen inget mer för detta år!

Nu är det bestämt att jag ska iväg till pappa först och senare kommer mamma till e-tuna och skjutsar mig till k-holm. Så hinner med det mesta iaf, fast vet inte om det blir nå kryssning faktiskt. Är inte direkt pepp på något alls just nu, vill bara hem till farmor och äta god mat!




Angela Zhang - Wo Lian Ai Le <3 Låten från den senaste drama serien jag kollade ( romantic princess )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: