Snart jul

Sitter hemma nu och latar lite innan jobbet, ska jobba från 12 - 21 idag. Kommer förmodligen överleva det med om man tänker på vad jag har gjort dom senaste 48 timmarna.

I fredags efter skolan drog jag till judon, det var övernattningsläger. Ni vet, man tränar tar en rast och tränar igen sen på kvällen kollar man film och äter godis så man kan dö. Man sover ytterst lite och obehagligt och sen på morgonen är det träning igen. Av någon dum anledning så är barnen inte ett dugg trötta efter allt detta, bara jag som klagar ju.. börjar bli gammal och sliten.

Tänkte ladda upp några bilder för att visa hur roligt vi hade:



Man kanske undrar vad vi håller på med, men tänk logiskt så löser det sig!



Nu måste jag kila till jobbet! kommer uppdateringar om vad jag gjorde igår senare, hihih

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: