Så jävla skönt!


(ser helt störd ut men saksamma)

Nu är det över, finally!! Har inga flera prov och behöver bara koncentrera mig på att göra bra ifrån mig under projektveckan när jag är i Söderhamn hos Tovis. Ska bli så skönt med jullov snart!

Dock vet jag inte hur jag ska göra under lovet, om jag borde åka till Göteborg med mamma och fira med hennes sida av släkten, eller ska jag åka med pappa på kryssning och fira med han, eller ska jag göra som vanligt och stanna hemma hos farmor och fira med släktningar. Har ovanligt svårt att bestämma mig denna jul för allt låter roligt och jag är girig som fan. Hade helst velat dela upp allting och varit en vecka var på varje ställe dock så händer allt under samma vecka.

Farmor fyller år den 23december
Pappa åker på kryssning den 23december
Mamma åker till Göteborg den 23december

Kan någon hjälpa mig ?!
Postat av: Tove

wooooh vem är det du rider på?:S

haha ingen aning. du har ett svårt val framför dig ;)

2009-12-11 | 23:24:45
Postat av: tingalin

KOM TILL GÖTEBORG!

2009-12-12 | 23:59:45
Postat av: Olivia

Helt klart att jag behöven en vän som dig vid min sida!!! Min Slida :D

2009-12-13 | 17:35:01
URL: http://yolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: