OFFICIELT!!

Nu är det OFFICIELT att jag ska sluta med mina GL-slämt, no more! Finito! Slut! End of story!

Förstå vad kul vi i klassen har haft med dessa skämt. Dom har skinit upp min dag det lilla extra jag jämt behövt! Synd att det ska få ett så tvärt slut. Känns som om jag inte kommer ha mycket mer att säga. Men jag vet en som är nöjd iaf! Hon kan ju gott så bra mycket i detta. Ska inte nämna några namn eftersom lärarna faktiskt läser bloggen men jag vill att alla ska veta att jag har bara skämtat och det är inget seriöst. Båda jag och personen i fråga är väldigt tydliga om detta.

Skulle nästan vilja lägga ihop en bok med alla taskiga skämt men det finns en risk att den blir så lång och dålig att ingen kommer läsa den. Men som sagt så är det bara nästan. ;D
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Fan Idag gå och lägg dig på nätterna ;P

2009-12-08 | 10:41:46
URL: http://nattajones.blogg.se/
Postat av: anonym ej gl-lover

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA DEN HÄR DAGEN HAR JAG LÄNGTAT EFTER!! ;)

2009-12-08 | 10:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: