Några dagar innan nyår!

Har haft det riktigt trevligt för alla som undrar, planerade på att vara datafri hela lovet egentligen men klarade inte att hålla mig borta helt. Har varit lite överallt denna jul, åkte först till Eskilstuna och sen till Katrineholm. Nu är jag tillbaka till Eskilstuna och ska varva ner i några dagar innan jag åker hem.

All julmat har varit sjukt god och jag har säkert gått upp 5kg eller nått men det är lugnt än så länge, får ta itu med det efter lovet. Just nu har jag "fjällat" lax, ska göra sushi med Kim senare i veckan och det kommer bli så gott!! För alla som har missat är nog sushi min favoritmaträtt och jag har bra många maträtter jag gillar men sushi är bland dom topp bästa!

Har fått en massa julklappar så klart med, för det mesta har det varit pengar i år. Fick en jättemysig kudde av Kimman som hon sytt själv, helt kär i den och har så klart redan dreglat över hela örngottet. Av mor min bad jag henne lägga ut pengarna till en tunika jag ville ha, hade den på julavslutningen ska lägga upp bilder senare när jag orkar. Har inte lagt över bilderna till datorn än. Mammas kille hade köpt skor och kläder till mig ifrån kina så har laddat upp en ny garderob inför våren (nästan).

Konstigt nog så har jag snart spenderat allt, jag jobbar och får + tjänar pengar ändå tar dom slut. Jag har ingen bra hand med pengar när dom kommer i överflöd har jag märkt. Förr när jag fick 500 i månaden klarade jag av att spara 300 varje månad tom, nu får jag i snitt över 4000kr och jag är pank i slutet av varje månad. Vet inte vad allt går åt på om jag ska vara ärlig men ska bli ändringar nu till nya året!




Nu är sommaren otroligt välkommen tillbaka faktiskt!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: