Lycklig dag!


           

Japp, idag har det gått väldigt bra för mig. Förberede mig för den värsta dagen i mitt liv imorse men kom skonsamt undan jämfört med vad jag trott. Nu kanske alla undrar varför jag har så många osamman hängande bilder, ska förklara det.

1) Som alla vet är jag grym på att plugga! (Elr inte) Skulle ha matte B prov imorse, jag trodde jag skulle få IG utan tvekan. Hade inte rört boken för jag redan gett upp hoppet och orkade inte plugga något inför provet. Men lyckan var på min sida och jag fick tom ihop ett G+. Kan ju lova att jag kände lättnaden som fan efter det.

2) Gick ner på stan med min glada mor efter provet, hon bara öste mig med socker och godis. Bra där! Jag som försöker gå ner i vikt misslyckas nå katastrofalt men spelar ingen roll, just idag för att jag är så glad.

3) Bevis på att mitt hår verkligen inte är rakt efter att jag har duschat! Alla tror att asiat hår är spikrakt men tyvärr att jag måste göra er besvikna mitt hår blir också "lockigt/vågit" när det kommer i kontakt med vatten!

4) Jag ska jobba som en idiot nu innan jullovet, dvs varje dag!! Kommer dö lagomt, fattar inte hur jag ska hinna med julklappar och PLUGGA?! Får vara glad över att jag blir glad på jobbet iaf. Like min jobbkläder med, svart skjorta och svarta jeans kan aldrig bli fel.

5) Japp, jag har blivit besatt av ännu en till asiat. Wu Chun! Hur snygg kan man bli?! Undra om dom vet vad åldras är i kina? Killen är fan över 30år och ser ut som 20.. orättvist men gissa om jag är nöjd över att ännu en till har hamnat i min värld. Har inte hunnit varit lika besatt som jag va över Kim, ska kolla lite mera filmer med denna kille som spelar, rekomenderar "Hana Kimi" den taiwanesiska versionen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: