JULLOV!

Mwahahaha! Nu är det äntligen jullov och gissa om jag har längtat efter detta liiiiite länge då?! Packar för fullt igen som vanligt, ska förska vara smart i år och inte ta med för mycket kläder nu när jag åker iväg. Av någon dum anledning tänker jag "den här kanske jag behöver" om exakt alla mina kläder och det resulterar till att jag får en bajstung väska som jag inte orkar bära själv. Dock i år ska det ändras! I år ska jag ta med mig två väskor istället hahaha, den ena väskan(den tunga) får åka bil med mamma när hon kommer ner senare och den braiga väskan som är liten och lätt åker med mig på tåget imorgon.



Lagade mat med Yidi i lördags, det blev hur gott som helst! Vi gjorde "dumplings" kommer inte på något annat ord just nu men köttknyten i deg som man ångkokar. Doppa helst i soja och något starkt!




Förberedelse - fixa kött - kavla - knyt ihop


Tillagning - ångkoka


Äta - äta - äta
Postat av: Olivia

Hon ramlade och bröt armen så de ska operera in spikar för att det ska hålla ihop =/

2009-12-23 | 19:10:40
URL: http://yolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: