Hemma =)

NU ÄR JAG HEMMA!!!



Kom hem för ett tag sen, hade mat och godis som väntade på mig hemma. Mammas kompis hade köpt godis till mig från kina, det var jättegulliga marsmallows med fyllning som smakade choklad, vindruvor, äpple, jordgubb, pudding, och en massa andra. Det måste ha varit en riktigt jävla smart person som kom på detta för dom är ju sjukt goda! Har snart ätit 20st tror jag och känner att det börjar bli liiiiite för sött.

Det var grymt i Söderhamn missbrukade pepparkakor som fan, filminspelningen har gått bra och filmvisningen är på SF den 21 december. Tror lätt våran film är grymast delvis för jag är med i den hehe. Nu ska jag bada ett lååååångt varmt bad och kolla film. Hejs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: