Chicago


Chigago - If you leave me now

Känns som om att jag är på "orkhumör" idag, trött som satan efter matteprovet. Hoppas på ett G iaf annars har jag åtminstonde gjort mitt bästa. Ska försöka bli lite seriös nu den sista timmen och faktiskt göra det läraren bad mig. Ska samla information om Aspis liv, dom har typ några chefer som förskingrat massa pengar och våran uppgift är typ att samla information så vi kan svara på alla frågor om varför det blev såhär. Om jag har förstått uppgiften rätt dvs.

Idag ska jag hem och plugga en massa för jag har prov imorgon på varenda lektion observera att jag har två lektioner dock är det jävla långa lektioner. Tänkte träna judo men tror inte det blir av om jag ska vara ärlig, är för trött.

Blev påpekad av Natta att mitt förra inlägg innehöll en hel del stavfel, hoppas ni märkte att klockan var vid 02 och har i tanke att jag var väldigt trött sen så hade jag jobbat den kvällen med så stavfel är inte ovanligt vid mina sena inlägg. Ska jag vara ärlig försöker jag faktiskt undvika förkortningar och slangord så mycket som möjligt för att det ska se lite mer ordentligt ut när jag skriver, blir skönare att läsa utan en massa slangord och sånt anser jag.

Nu ska jag hämta busskort hos någon på skolan så jag kan pendla fritt i söderhamn under projektveckan. Har varit där 5 gånger utan att personen varit där så ger det en chans till nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: