ÄNTLIGEN !!!

Passa er nu, jag har äntligen gjort klart skoluppgifterna jag blev tilldelad idag. Måste dock fortsätta göra klart engelska argumentation texten kom jag på nu när jag skrev detta. suuuuck.. Iaf så är det inte mycket kvar nu, jag har läkarbesök, matteresurs, utvecklingssamtal, japanska prov och plugg imorgon
Torsdag har jag nationella prov i matte B och judoträningen om jag hinner, borde verkligen motionera denna vecka för jag är helt död i mina muskler för jag har jobbat så mycket så tror att judo skulle vara bra för mig just nu. Förstå vad skönt att bli kastad i mattan från 2m höjd och bara känna varenda muskel i kroppen slappna av.

Näe, klart ni inte förstår men iaf! På fredag är det "förbättrings prov" i projekt och företagande, känner att jag inte kan nöja mig med ett G vill ha ett högre betyg för jag satsade på det redan i början och vägrar sänka ribban. Sen har jag kompliterings uppgifter + utvärdering + testa på idrotten under eftermiddagen.

Efter det är allting äntligen slut!! Det är bara projekt veckan kvar då vi ska filma och redigera, det kommer bli så jävla kul! Jag ska bo i söderhamn i en vecka hemma hos Tove och det kommer bli riktigt naaaajs. Nu ska jag försöka med lite engelska och sova ut inför imorgon.. palla att jag ska upp tidigare än vanligt för att ta spruta. livmodershalscancersprutan <3 kunde dom inte förkorta ordet?!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: