Tjockiiiiis sa den tjocka

Åkte till K-holm i torsdag och jag körde hela vägen från uppsala till K-holm! Awesomeness is me sen fick miki köra från K-holm till jönköping och därefter så körde mamma till gnosjö, hon gjorde den minsta insatsen pfft.. Har haft släktträff här i gnosjö och firade mormors födelsedag, hon fyllde 74år och lär bli äldre hehe. Vi var nästan hela släkten här, fattades bara 3 av alla kusinerna och vi är liksom 18st så vi var inte långt ifrån målet iaf. Har varit här i 5 dagar och ska åka vidare till K-holm igen innan jag o bror drar vidare till e-tuna.

Har haft det hur kul som helst badat flera gånger och doppade huvudet för första gången i år, vattnet var dock hur vidrigt som helst. Spelade vattenfall och 1-100, några nya ölspel jag har lärt mig, är asroliga! Nu spelar vi piano och försöker bygga upp våra kunskaper dock är Nancy ganska grymt överlägsen för hon har liksom spelat i 6-7år.

Väntar på att min moster ska komma hem så vi ska ha en sista gemensam måltid tillsammans innan vi åker, dock åkte nästan alla i söndags men så blir det när man jobbar. Jag var smart nog att ta ledigt så man slipper åka hem så tidigt, tycker synd om alla som måste jobba för jag har ledigt mwahahah! men klart jag måste njuta utav min ledighet och inte bara känna medlidande till andra. Längtar efter släktingarna i e-tuna just nu och hinner bara vara där i 3 dagar, ska hem på lördag för att jobba på söndag.

Skolan börjar snart med men ska nog börja spela lite basket innan dess, så om det är nån som vill spela basket sen när jag kommer hem, feel free to call!
Postat av: Nancy!

Saknar allihopa! Sakanr Helgen! HAr inte haft så kul på LÄNGE!

2009-08-13 | 11:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: