Review

Har inte skrivit så mycket om vad jag har gjor t på dom senaste dagarna märkte jag, så tänkte att jag kunde göra det nu istället. Var med Sanna och Tove i onsdags, var hemma hos mig och latade ett tag med Sanna innan hon skulle iväg och jag drog ner och mötte Tove på stationen. Vi drog omkring på stan ett tag och möte upp Sanna igen sen så bestämde vi oss för att hyra film.

Dumt val att sätta den med beslut ångest till att välja film, jag stod där helt seriöst i 1h och gick igenom alla filmer dom har som är värda att se men inte då, klart jag inte kan bestämma mig fast jag kollat som en idiot så till slut går jag fram till nån random hylla och läste på baksida av "I taket lyser stjärnorna" Blev den vi hyrde, men ingen av oss hade legg så var bara att gå hem till mig och hämta leget sen tillbaka. Förutom det glömde jag min cykel  (mammas cykel) på vägen hem när vi skulle hämta leget och när vi hade hyrt filmen och skulle hem för sista gången så glömde jag cykeln igen så det var bara att vända. Känns som att jag börjar bli senil..

I torsdags var det min första judoträning, var faktiskt helt okey! Träffade många ansikten man inte gjort under sommaren och barnen har ju vuxit som ogräs wtf?! Vad får dom för mat? Hur kul är det om man har judoelever på 10år som är längre än mig? Då tänker någon säkert " det är inte svårt att vara längre än dig" men jag är åtminstonde 162cm och lång för att vara asiat men dom dära barnen är nog muterade!

Igår tog jag det lugnt, satt och kollade HK-drama (burning flame|||) och en taiwanesisk drama (fated to love you) medans jag hjälpte till att tvätta kläder, va ut en sväng till judon för att få lite frisk luft med. Något riktigt jobbigt är att min batteriladdar glappar! Det är sjukt störande och jag måste byta den så snart skolan börjar. Det positiva är nog att min nya klädgarderob är sååååå snygg och mina kläder får precis plats i den, då menar jag dock bara vardagskläder. Sovkläder och underkläder + finkläder ligger fortfarande utspritt i huset men jag har åtminstonde koll på kläderna jag använder oftast!

Längtar tillbaka till gnosjö ffs <3

Postat av: michie

längtar oxå tillbaka!! :(

2009-08-25 | 20:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: