Övningsköra är tråååkigt!

Usch, jag tycker inte om att övningsköra. Förstår inte vad alla finner så roligt i det, man sitter i en bil och får ont i benen av att kopla o gasa o bromsa och visst det är helt okey att köra men det är aptråkigt att övningsköra i 1h varje dag. Missta mig inte nu och tro liksom att jag är helt kass på att köra och därför jag inte tycker om det, snarare tvärtom. Jag kan köra och jag kör bra men jag tycker ändå inte om det, det är segt och min handledare(mamma) är sjuuukt jobbig. Skulle precis ut och köra nu innan jobbet så bara för att dra ut på tiden går jag in på toan och gör allt möjligt, sätter i linserna, borstar håret, filar naglarna, noppar ögonbrynen allt möjligt för att dra ut tiden så jag slipper övningsköra så länge sen när jag kommer ut o kollar på soffan så ligger mamma och sover! Haha hon har somnat medans hon väntat på mig och nu är klockan 16.30 så vi hinner inte övningsköra, snacka om lycklig jag känner mig. Klart jag inte kan väcka min mamma som sover..

Ska jobba några dagar till nu sen på torsdag åker jag till släktingarna i Sthlm! Efter det åker vi och dom från Sthlm till Katrineholm och möter ännu flera släktingar för att sedan åka till gnosjö och träffa ännu yttliggare flera släktingar. Vi kommer ha en stor släktträff på mammas sida av släkten och fira mormors födelsedag i Gnosjö. Det kommer bli bra kul och jag kommer äntligen få njuta lite av sommarlovet! Sen ska jag förbi Eskilstuna på vägen hem och hälsa på pappas sida av släkten för att sedan komma hem till Gävle och leka med alla kompisar jag inte hunnit med!


Ska under denna tid innan skolan börjar (27 augusti) hinna med att ta bort alla tapeter i mitt rum, måla om och köpa en garderob i mitt lilla rum. Alla som vill hjälpa och dra bort tapeter + måla om mitt rum, säg till så ska det nog gå att fixa, kan behöva extra hjälpande händer ^^

Postat av: Nancy

Helgen kommer äga!! :D

2009-08-04 | 14:02:24
URL: http://thehneverl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: