Lediiiiig!

Yeah, har fått en veckas ledighet nu! Ska åka iväg på fredag morgon, skulle egentligen ha åkt redan i onsdags men blev massvis med saker så kunde inte. Ska åka ner till Katrineholm först och sen bär det vidare till Gnosjö på fet släktträff!

Igår lunchade jag med Mamma och Lilly på nå mexicanskt ställe, det var iaf tacos buffe och en massa andra rätter men glasen man fick dricka i va ju sjuuuukt små. Eftersom det ingick dricka i lunchpriset förmodar jag att dom försöker snåla genom att ge dom minsta glasen man kan hitta, alltså dom var mindre än barn glasen på lilla! typ hälften av mc donalds minsta läsk, fyy! Gott var det inte heller, var inte bra på något sätt förutom att man blev mätt. Man har lite högre krav än att bli mätt om man är ute och äter, iaf jag. Jag tycker maten ska se bra ut och smaka bra inte att man bara lägger det i käften för att tugga och räkna timmarna till nästa måltid, då kan man lika gärna äta papper ju.

Sprang omkring på stan ett tag, gjorde ärenden kan man kalla det för. Gick omkring och pricka av listan utav saker-jag-ska-köpa-till-miki hahah, Katrineholm är sån fattig stad att dom inte ens har H&M eller gina! Fixade grejerna, mötte sanna som cyklade UT från mårtsbo för min skull. Gick till frasses och satt där i ungefär 2h, pratade med en som jobbar där. Blev bjuden på glass o pommes, känner sig bra tjock med!

Gick hem och lämnade grejerna sen tog vi cyklarna ut och mötte en massa andra folk. Vi satt 8 pers i kvarparken och med en gitarr så klart! Alla killar kunde sjunga vilket var lite kul faktiskt, blev marcus och gustav som spelade på gitarren eftersom dom faktiskt spelade/spelar i band så var dom grymmers. Wigge och emil satt o sjöng med ist och vi tjejer typ låg o njöt i solen, va dock inte mycket sol vid 21.00 tiden men jag var glad för myggen o insekterna och allt annat krypande skit stack därifrån då. Hade väldigt kul iaf så tack för det :)

När jag kom hem med sanna senare så slog vi på en filn, blev mulan för hon är sååå cool! Såg både mulan 1&2 men höll på att somna hela tiden. Nu ligger sanna och sover i mitt rum, ska vakna snart för att äta o göra oss i ordning. Ska till läkerol arena där det är sommar yra och kolla in läget. Imorgon bär det av och jag har inte packat än hehe ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: