Laxhuvud!


Finns en otroligt rolig människa som jag inte vet namnet på men han kallas för laxhuvud nu för tiden och han kom förbi lilla igår när jag jobbade, stackars kille! Jag och hans tjej stod och gjorde narr av honom och dissade honom fast jag inte ens känner honom. Ett misstag räcker och men får lida bra länge, han kom till lilla för någon månad sedan och sa "jag har laxhuvuden till lilly" jag bad honom gå in till chefen och prata med honom eftersom lilly inte va där, så gick han fram till chefen med laxhuvudena, gav påsen till honom och sa " det är laxhuvud till lilly" min chef frågade "vad heter du" killen svarar "laxhuvud!". Han hörde fel, han trodde chefen sa vad är det? och bara därför kallas han för laxhuvud utav alla på lilla.

Idag jobbade jag 11h, snacka om trött man kände sig sen när man kom hem. Hände en hel del roligt på jobbet men jag har glömt bort allt nästan, kom ihåg att vi hade ett par kvällgäster som var otroligt trevliga, runt 30års åldern och lyssnade på aqua! Höll på att garva ihjäl mig när jag stod o tjuvlyssna lite halvt. Så kom dom på mig när jag stod och skratta åt dom och bad mig sätta mig hos dom och hjälpa dom att dissa denna stackars kille som älskade aqua.

Kul med människor som fyller livet med skratt lite här o var, tror inte alla uppskattar det tillräckligt men det är ju dom små sakerna som gör störst skillnad sägs det, till en viss del tror jag på det. Menar, dagen blir helt enkelt mycket bättre om man skrattar lite då och då och inte lika jobbig att ta sig igenom det är väl dom små sakerna som gör skillnad vardagligen, sen om man vinner 1miljon på lotto så är det självklart att det inte var någon småsak som förgyllde din dag.

Strax så ska jag sova för att sedan vakna och övningsköra med mor och sen gå ner på stan och förbruka lite av min lön. LOL på att jag har shopping förbud, min mor verkar ha glömt det ganska stenhårt. Hon undrar varför jag inte har köpt något på sistonde osv. måste ständigt påminna henne om vad jag har köpt och när, tror hon börjar bli lite senil (no offense) men hon närmar sig 40 snart ju. Det är en fördel för mig iaf! Jag kan shoppa hur mycket som helst, fast klart jag har mina egna gränser. Har inte jobbat hela sommaren för att bränna det på kläder, ska spara en hel del med.

(har inte hunnit ladda upp nå nya bilder än, orkar inte .__. )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: