Första dagarna



Nu är den första skolveckan avklarad, dock var det bara 2 dagar men det räcker gott och väl för min del. Första dagen skulle vi göra nå presentation om varför APU är bra och idag fick vi redovisa det vi hade gjort. Tyckte lätt att min grupp gjorde bäst arbete ifrån sig.

Schemat är väl helt okey och inte så helvetiskt som de flesta påstår, jag tycker det är helt okey iallafall. Går hel dag alla dagar utom onsdagar då jag har ledigt förmiddagslektionen, dock kommer den ifyllas med extra matte B ibland eftersom matte B ligger bara på en termin och behöver mer tid än en lektion i veckan men desto bättre för mig, jag är sämst på matte och behöver så mycket extra hjälp jag kan få.

Nästa termins schema verkar helt o hållet underbart! Har inte sett nå så vackert schema nån gång, jag kommer läsa en lektion varje dag + 1h språk i gång i veckan. Lider verkligen inte kan jag ju säga, stortrivs och längtar efter termin 2.

Har dock inte hunnit träffa min nya japanska lärare än men är väldigt skeptiskt över detta, han är svensk, runt 50år och heter Bosse.. Klart jag inte ska vara allt för dömande men jag har lovat mig själv att om han inte vet vad han håller på med så slutar jag dom kurserna omedelbart för jag tänkter inte lära mig japanska från någon som knappt kan det själv, nejtack isf.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: