den 25 augusti 2009

(I brist på fantasi till rubrik får det bli dagens datum istället)

Har jobbat stenhårt söndag-tisdag på Lilla, har hunnit vara med en massa folk, har fikat på stan och har kollat klart mina serier så frågan är ju hur jag har haft så mycket tid att spendera? Joo, jag HAR offra min sömntid! Sovit runt 4h varje kväll och känner mig fortfarande inte utsliten än. Det lär väl bli skillnad nu när skolan börjar snart och jag måste jobba + skola + träningar. Än så länge är det ju bara jobb + träningar men skolan kommer bli najs! Så ingen panik

Imorgon ska vi tjejer i klassen ut och fika, en liten reunion innan skolstarten i övermorgon. Ser smått fram emot att få träffa alla klasskompisar trots att våran klass är käpprätt åt helvete men ingen skadda skedd än, På fredag bär det förmodligen av till K-holm igen, ska hämta farmor och passa på att busa lite med Miki. Kommer hem på lördag lagomt till crusingen och då blir det fest med massa människor, kommer nog bli skoj.



Jag är fjolligt kär i Kim, det är nästan patetiskt o.O men kan inte hjälpa det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: