Back to reality

Hemma i Gävle igen då, har jobbat sen jag kom hem och så kommer det fortsätta vara även när skolan börjar igen. Har även blivit frågad om jag vill jobba på frasses men jag funderar fortfarande för 2 jobb + skola + judo träningar är lite väl för mycket för mig med.

Igår var jag i valbo och storhandlade med mamma och Milla, det blev en ny säng så byebye 90 och hej 180. Fixade nya gardiner och äntligen en klädgarderob men jag kommer fan inte orka måla om mitt rum så jag får väl stå ut några år till. Köpte också en kofta och en långtröja, ofc är båda gråa. Det tog hårt på plånboken men är bra värt det för jag lär ju kunna använda allt när jag flyttar hemifrån.

Imorgon kommer Sanna tidigt hit och ska väcka mig och lite senare ska vi ut och möta tove på tågstation, får se vad vi hittar på för bus. Finns ändå inte så mycket att göra i Gävle, menar bio, bad och bowling är typ det enda och om man är en fattig människa som inte vill slösa pengar så blir det oftast budget snacks + film. Wtf kan man göra, ska nog försöka lura dom ut på lite basket, om jag själv ens orkar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: