Update

Nu ska vi se, det har hänt sjukt mycket på senaste tiden och jag har inte hunnit skrivit ner det. Känner mig lite tvungen att skriva ner så jag har koll och inte glömmer bort något, men det mesta är positiva saker.

1. Jag börjat jobba på Lilla saigon just nu och från och med i Maj-Juli så kommer jag jobba där 4-5 gånger i veckan, det är insane mycket men tjänar ju pengar till sånt jag behöver, nackdelen är att jag kommer inte hinna umgås med kompisar så mycket och mina judoträningar kmr minska till 1-2 ggr i veckan bara.

2. Jag har börjat på en "nyttighets diet" eller vad man nu ska kalla det, gjort en lista på 5 saker jag ska börja göra och 5 saker jag ska sluta göra, har dom skrivna på papper uppsatt i mitt rum så jag ser det varje morgon och kväll!
sen så som en fortsättning på detta har jag och Tove börjat med en tävling, första personen som går ner till 55kg vinner och förloraren måste hånas i skolan som fjortis för 1 dag, det betyder att förloraren måste klä ut sig till extrem fjortis. Det blir : rosa, idominsalva,glitter,masscara,läppstift,rouge,fondation och massvis med mera kul vi hittar på, så alla ska hindra mig från att äta skräp saker, jag började med att ge bort 1kg godis i lördags vilket fortfarande gör ont.. (om jag förlorar kan jag skylla på att Tove vägde 2kg mindre än mig när vi började)

3. Jag är begravd i extrauppgifter jag måste göra för att uppnå högre betyg, ligger alltid på starkt G elr svagt vg elr starkt vg så måste göra kompleterings uppgifter i nästan alla ämnen vilket jag aldrig hinner. Insane vad jobbigt det är men jag måste försöka, vore dumt att få lägre betyg för jag inte lämnar in en kompleterings uppgift liksom =/

4. På torsdag åker jag till K-holm till Miki och kommer hem på söndag! De ska bli massvis med kul värsta skönt att få komma hemifrån ett tag.

5. Jag fyller år om 23dagar!
det är 3 veckor + 2 dagar
det är 552h
det är 33 120 min
det är 21 MAJ !!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: