ons,tors - fredag

Nu ska jag samla alla krafter jag har och försöka komma ihåg vad jag gjorde under dom senaste dagarna.

Onsdag
var ganska lätt att komma ihåg, jag vaknade ganska sent och skulle till judon men pallade inte så satt hemma till strax innan 15.00 så jag gick till jobbet. Jobbade till 21.00 och var helt slut, typ. men ska inte klaga, tycker det är hur kul som helst och jag tjäner pengar

Torsdag
här blire lite svårare..
Jag vaknade ap-tidigt typ runt 9 för jag skulle hinna duscha innan jag cyklade iväg och möte sanna. Jag cyklade enda fram till MÅRTSBO skylten, rättså stolt över det. Överlevde tillbaka vägen med men eftersom jag är så seg så hann vi inte lämna av sannas väska hos mig utan vi cyklade dirr till tågstation för att möta Tove som kom med tåg, bekväma jävel! skoja, men hellre tåg än cykla 1mil.. Vi drog hem till mig, plattade håret hahah asg' alla tre skulle platta håret och min plattång var den enda som fanns, men klart vi delade. Gjorde oss i ordning och drog ner på stan, satt på George's och fikade/åt det var verkligen gott men o andra sidan är det jämt gott på Gerorge's. Vi hade planerat att vi skulle bowla men efter att ha ätit så var man inge sugen på det så vi drog hem till mig och började kolla på Pirates of Carrabien triologin. När vi sett en del kommer vi på att vi måste ha snacks till så då var det bara att gå ut igen o köpa snacks, sen så efter ett tag igen så var tove tvungen att åka hem. Då var det bara att ta på sig ytterkläderna och följa henne till station, snacka om mycket motion under dagen. Iaf så fortsätter jag och sanna kolla, vi drar ut och går nån gång efter filmen med. Behöver ju frisk luft, kan inte sitta inne flera timmar och andas kondenserad luft. Så kollade vi 2:an och när vi skulle sätta igång med 3:an somnade jag, var ju trött men sanna kollade klart hela, galen mårtsbo-bo det där jao!

Fredag
Lite enklare att komma ihåg eftersom det va igår.
Jag vaknade hyfsat tidigt runt 11.30, hoppade in i duschen och väckte alla i huset. Skulle ju jobba kl13 så det var ju bara att göra sig i ordning medans Sanna låg o snarka på madrassen, eller okej hon snarkade inte men hon såg ut och ha det jävligt bekvämt under täcket när jag va tvungen att kliva upp för jobb, så skulle jobba mellan 13-20 men fick sluta vid 17 vilket jag är tacksam över, va sjukt mycket folk. Kom folk hela tiden som skulle ha mat ju och en gubbe som skulle ha öl dock. Så resten av fredagen tog jag det lugnt , ritade lite och la mig tidigt.


Ritade den igår, enjoy! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: