Munkar!

Hur kul som helst igår på Geroge's måste jag först säga!
Satt där i över 3h med roligt folk och bara skratta och va grymt onyttig. Men ska ju träna bort det idag iaf, hoppas jag..

Massvis med skoj att se framemot nu under påsklovet, först på fredag så ska jag jobba!
Äntligen har man fått tag på jobb, men tänker inte säga vart det är än, om det går bra kanske jag berättar.
Ska ju trots allt provjobba så hoppas det går bra. Lite synd att jag måste avboka Idol 2009 på fredagen för att jag måste jobba men jag ska jobba med Idol på lördag och söndag med och kanske på måndag och tisdag.

Sen hoppas jag att alla som vill hitta på nå skoj under påsklovet hör av sig! För jag ska nämligen stanna kvar i Gävle under påsklovet, otroligt, måste vara ett utav mina första lov jag inte åker ner till e-tuna faktiskt. Det är ju lite ledsamt men nu äre som det är, ska ju trots allt dit ner under sommaren iaf.

Nu ska jag äta munkar som mamma och hennes kille har köpt! Mår dåligt med tanken på hur mycket onyttigt jag åt igår så ska jag äta munk nu.. måste verkligen träna hårt senare. TAGGA TAGGA!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: