måndag - tisdag

Måndagen började lugnt, tror jag. Kommer knappt ihåg men var ute på stan med mamma sen vid 18 tiden bestämde Sanna sig för att cykla in till "stan" och va med mig. Så när hon väl va framme från MÅRSTBO som ligger sjukt långt bort så gick vi ut och köpte glass på mcd, hur gott som helst men snacka om kallt väder. Och ja jag är laktos men mjukglass är ju skit svårt att motstå! Iaf så när vi har kommit hem igen kommer vi på att vi måste ner till stan igen för att boka bowling bana, så då är det bara att traska ner till stan igen vid 22 tiden och boka bana då. Ska bowla på torsdag för då kommer ToveLove och så klart blir det ananaspaj! vid 23 tiden funderar jag o sanna på att kolla nån film men problemet är att vi sett alla filmer jag har sisådär 10ggr så va inte direkt frestande att kolla en film man kan alla repliker utantill och då frågar man ju så klart om nån annan har film, så runt 01.00 kom Simon med Tillbaka till framtiden triologin, vi såg en film och det räckte för att alla skulle somna. På tisdagen så var jag nere på stan med mor igen, köpte lite saker och sen hem och hjälpa henne med annat, man kan mer eller mindre säga att jag ägnade hela dagen till att hjälpa mor min och fram emot kvällen satt jag o pratade i telefon med Miki

- inte jävla "Meet you there"
- Har du fått myggbet?!

hahah spelar igen roll om vi pratar kinesiska eller svenska det är fail på oss jämt!
Nu ska jag kliva upp, dra till judon och sen jobba kl15.00-22.00! Lagomt trött jag kommer vara ikväll folks!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: