Insane

Whatevercon :01 @ JB was insane! ;D

Fredag:
Nationella prov i engelska - gick sådär men klara mig iaf!
Får Tove att skolka för att hinna med annat denna dag
Hem och packar sen är det Whatevercon på JB
Blir skickad  till tågstation med Tove för att hämta konventare
Tillbaka till JB för insläppet
Insläpp, korridor och massvis med kul + cykla till max och köpa mat klar vid kl:01

Lördag;
Sova 01-03
Nattpass 04-08 (insane mkt med trött)
Sjunga falsk och högt på singstar, spela as kass på GH och äta snabbnudlar
08-12 hade vi dags pass men vid 09 blev vi utbytta och sov till 11!! (värdefult)
11-15 njöt vi utav konventet och hade bara roligt
15-19 Hemma, duscha, stan, äta kul kul kul
19-23 Konvent med Alex och hade faktiskt insane mycket med kul igen
 
Söndag:
00.15 skriver blogg, nyss ätit och ska skriva upp kontrakt mellan mig och Tove, mer info om det senare.
01.00 Sover som fan hoppas jag
17.00 Jobba på lilla
21.00 slutar jag

Mer av mina dagar orkar jag inte skriva, detta är awesome så som det är. men nu är det sängen som gäller!!
godnatt gott folk, bilder på bdb!! :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: