Idol 2009

Det var verkligen jätte kul att jobba där! För alla som inte vet jobbade jag som lokal assistent på Idol och fick göra lite allt möjligt men huvud uppgiften var att hämta&lämna folk, svårt att förklara men jag hämtade folk till deras precast rum där dom fick sjunga helt enkelt. Människorna va jätte trevliga och jag hade hur roligt som helst, tyckte verkligen synd om vissa som inte gick vidare som hade en enorm talang, men i juryns öron räckte det tydligen inte till..

Har tyvärr inte så många bilder men har inte orkat föra över dom till datorn heller, men det var otroligt roligt att vänta med dom sökande innan dom skulle in till juryn, vi sjöng och flera bjöd upp mig på dans, tyvärr så total vägrade jag, en sak att sjunga tillsammans med  20 okända personer men att dansa med nån random hur-snygg-som-helst framför alla, nepp! Så modig är jag inte, jag började kl8 och slutade vid 19 tror jag, la mig i sängen och somnade vid 20 tiden och så vaknade jag nyss! Alltså har jag sovit 14 timmar och är fortfarande ganska trött. 

Idag måste jag iväg till judon och städa.. inte så kul men om du städar 8 ggr i månaden och får 900kr så är det ju värt det, sen så är min prov-jobb-dag flyttade så idag ska jag dit och lära mig hantera kassan och sånt. Mycket som måste hinnas med idag men ska vakna upp nu och äta frukost, med tanken på att jag inte ätit sen lunchen på idol som va kl14 så har jag inte ätit på väldigt länge och är inte hungrig heller, men sunt förnuft säger att jag borde äta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: