Busy söndag?!

Ojoj , nu har jag äntligen kommit hem efter en helt utmattande dag. Här kommer en resume på en grymt händelserik dag :
Först vaknade jag efter 14h sömn, då var man ju lite lagomt pigg. Käkade frukost och satt vi datorn ett tag sen så bestämde jag mig för att jogga till judon, det va hur jobbigt som helst men lätt värt det! Väl på judon så var det bara att plocka fram sakerna och börja städa. Träffade Johan där som nyss hade gymmat klart och med min tur så fick jag skjuts hem efter att ha städat klart.
Hemma så skulle jag börja tvätta kläder och lakan, lite sliten började man bli och benen var lite trötta efter jogging rundan sen skulle jag städa mitt rum med. När detta var klart tyckte mamma minsan att jag skulle följa med och handla mat och dum som jag va tog jag på mig klack (delvis för det fina vädret) så i klack skulle jag nu iväg och handla mat med mamma. Tog väl 1h och mina fötter började verkligen bli öma, kommer hem och kollar klockan då var det dags att börja jobba då!
Så det var bara att gå till jobbet med leende på läpparna, väl där var det hur kul som helst och glömde direkt hur jobbigt jag haft det innan under dagen, jobbade och tiden bara flög iväg, vips så hade det gått 5h bara sådär och det var dags att stänga, jag stannade kvar 1h och hjälpte till att plocka undan, diska, sopa och sånt som behövdes. Och dom vill att jag ska tillbaka på onsdag så det är väl bra, men känns som om att jag jobbar bort mitt lov snart! Tur at tjag har en ledig dag imorgon, Nu ska jag nog bara ta det lugnt och sova om ett tag, godnatt folk!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: